Tuesday, September 20, 2005

...jei reikia prisistatyti


...beveik visada, kai reikia prisistatyti, kiek sutrinku: o kurią save man jums parodyti? Anksčiau dar tikėdavau, kad kokios nors anketos, geros knygos ar teminiai klausimai padės man pačiai nors kiek susivokti, kuri aš tikresnė, apie kurią galėčiau laisvai ir nevaržomai pasakyti: štai aš va tokia ir tokia, supraskit. Kuo toliau tuo labiau suprantu - nė vieno žmogaus i jokius rėmelius nesutalpinsi. Kiekvienas tarsi iki galo neatrasta, neištyrinėta planeta, o gal net ir visa galaktika. Nesakau, kad visai jokių savybių ar bruožų nebegalima įvardinti. Tai etikečių pigių žmogui įvertinti nemėgstu, va kas yra.

Na, sakykim, paminėsiu jog esu nedrąsi. Patikėsit? Ir rasit mane kartais (o gal net ir per daug dažnai ;)) išsišokančią. Sakysit, - melavau? O tų atvejų, kai taip daug ko padaryt ...neišdrįsau, jūs nė nežinosit. Nėra viskas taip paprasta...

Stebiuosi vis, kiek daug naujo many gali atrasti, pažadinti kiti žmonės. Ypač draugai: ir gero, ir blogo. Atrodo, jau tikrai žinau kaip elgsiuosi panašioje situacijoje, o žiūrėk, kažkas visai nenumatyto ima ir iššoka kaip kokia nežinoma laikrodžio detalė ar spyruoklė. Kai tai atrodo teisinga, dora ir miela, lieku pati pamaloninta, ir tikėjimas savo gerąja puse skleidžia sparnus polėkiui. Tik reikia kaip nors ką nors nevykėliškai pliumptelt (o kam taip nenutinka tegu toliau nebeskaito ;)), ir tada kažkuri mano sielos dalis murkdosi purvinoj kartėlio baloj (nu, kodėl aš taip? negi jau aš tokia...?)

Viena tikrai žinau - esu sulaužyta (angl. broken :)). Pati savo noru nuo pat pradžių tokio gyvenimo kokį gyvenu, - nebūčiau rinkusis. Ieškočiau sklandaus, aprūpinto viskuo, ko reikia, patogaus ir kryptingo. Kad visiems galėčiau pasigirti, kaip gražiai viskas vyksta, kaip tvarkingai dėliojasi, kaip lengvai pasiekiu visa, ko noriu... Tačiau dėl to, kas manam gyvenime jau ivyko,o ir tebevyksta, dabar nesigailiu. Tai dėka To, kuris visa i savo vietas sudėlioja: per netektis, skausmą, klaidas ir vienatvę mano širdis išmoko ieškoti To, kuris mane visą laiką kvietė ir šaukė. Iš visų jėgų stengdamasis mane prisikalbinti. Bendrystei. Atradau save labai praturtėjusią bičiuliaudamasi su Visatos Kūrėju. O taip pat ėmiau kiek geriau suprasti tuos, kurie irgi...gyvenimo (ar ko?) aplaužyti. Vertinti labiau tai, kas plika akimi nematoma.
Ta sugruzdusi širdis, tas trapus ieškojimo kelias - - -

Kristumi tikiu, ir šitoj pasaulio idėjų mugėj nesigėdiju Jo mokinystės. Sekant Juo gyvenimą matau kaip nepakartojamai vientisą ir prasmingą. Nenuobodų ir pulsuojantį, gyvą. Kai visada pasilieka vietos stebuklui, nenumatytai malonei, nuostabai.
Kas, kad ir toliau Jį netobula seku, ir klystu, ir pasimetu. Mano galva, ši kelionė ne vien tik apie mane; tai net ir daugiau nei tik save pažinti (mokinystė sekant Kristumi reikalauja atsižadėjimo, tarnystės). Tiesiog gera matyti, kaip nuostabiai Viešpats savo išmintį dalina savo mažutėliams, o tuščiomis paleidžia pasaulio išminčius. Kas, kad jie tariasi esą turtingi :) Idomu atrasti visiškai kitokius pasaulius - žmones, ir kartu suprasti - to paties Kūrėjo...

Rašiau, kad aš gal kiek ir drąsi. O dabar va rašau ir dvejoju, kaip koks senas druidas, pasigailėjęs jog prasitarė folkloro rinkėjui apie kokią nors paslaptį - o kas skaitys mano šitas rašliavas? Ar geros, patikimos, ar piktos akys? Ir kaip apsisaugoti nuo tų lengvadienių, sarkasmą ir pagiežą spjaudančiųjų? Gyvas bendravimas visada man turi didesnę pirmenybę. Užrašytas žodis gali ir sustabarėti, ir daug skubota ranka lipdukų priklijuotų prisirankioti. Bet ką daryti, kai esi ne čia, o ten, kai ne visada gali pasiekti tuos, su kuriais esi susietas (ar norėtum susisiekti) bičiulystėm? O susitikti, dalintis vis tiek noris?
Ta duona kasdienė, ta Gyvenimo liturgija (tenesupyksta čia ritualų nemėgstantys)- Kristus besidalinantis savimi. Tebuna man Jis pavyzdys: atsivėrimo ir pasitikėjimo.

Taigi kviečiu. Dalinsiuos, nors ir mažais savo gyvenimo, patyrimų trupiniais - ne minioms, bet kiekvienam asmeniškai. Ir dar pati dorai nežinau ką čia į šitą virtualią erdvę talpinsiu, bet turbūt bus daug to, ką savy ir kituose rasiu. Na, kas pasirodys vertinga...
Taigi šiltas ir draugiškas "labas" visiems čia atklydusiems. Ar prisistačiau? :)

5 Comments:

At 5:50 AM, September 21, 2005, Blogger R. A. said...

Labas :)
Jo, labai nuoširdus ir originalus prisitatymas :)

 
At 7:10 AM, September 21, 2005, Blogger Amžina said...

pritariu Joakimui. beje labai siltas ;)

 
At 12:29 AM, September 22, 2005, Blogger + simonas said...

ačiū. prisistatei ir dar kaip. sveika atradusi namus blogsferoje. :)

beje, man labai patiko šio įrašo pavadinimas, kurį rodo pati naršyklė - viršuje, kur prie Mozilla Firefox arba Internet Explorer parašyta:

"<em>...jei reikia prisistatyti</em>" :)
tie em em turėjo tik pakreipti raides - kursyvu - o gavosi, kad į pavadinimą įkėlė :)
Na, kaip mąstant apie prisistatymą, tai labai tiko :)

 
At 10:39 AM, September 22, 2005, Blogger tichike said...

dekui dekui :) o su tuo em tai ir man patiko. taip turbut viduj jauciuosi (em...) kai kas greit uzklausia prisistatyt :))
dabar bent jau galesiu drasiau narsyt po jusu dienorascius!!! :D

 
At 10:04 AM, January 23, 2008, Blogger agnė said...

Atsitiktinai užklydau. Bet atsitiktinio turbūt nieko nėra?..
Labai gražus prisitatymas. Dalykai, apie kurios ne vienas mąstome...
P.S. Labai patiko mintis:
"Kas, kad jie tariasi esą turtingi :)"
Amen.

 

Post a Comment

<< Home