Tuesday, September 20, 2005

šiek tiek keltiškų palaiminimų


Kristus tebūna su manim kai guluosi,
Kristus tebūna su manim kai keliuos.
Kristus tebūna su manim manoj kelionėj,
Kristus tepasilieka mano širdy.

Kristus teeina prieky manęs,
Kristus tebūna mano skydas.
Kristus giliai many,
Kristus mano širdy

- - - - - - -

Dieve, uždek manoj širdy meilės ugnį - mano kaimynui,
Mano priešui, mano draugui, visiem mano giminaičiams.
Drąsiam, niekšui, vergui...
Be pagiežos, be pykčio, be pavydo,
be baimės, be prievartos kiekvienam po saule

- - - - - - -

Dieviškas džiaugsmas tebūna tavo veide,
Džiaugsmas visiems, kurie sutinka tave,
Dievo apsaugos ratas aplink tavo kaklą,
Dievo angelai, pridengiantys tave,
Dievo angelai, saugantys tave.

Dienos ir nakties džiaugsmas tebūna tavo,
Saulės ir mėnulio džiaugsmas tavo tebūnie,
Vyro ir moters džiaugsmas tau tebuna skirtas,
Kiekvienoj šaly ir jūroj kur tik tu vyksi,
Kiekvienoj šaly ir jūroj kur tik tu keliausi.

Kiekvienas metų laikas tebūna laimingas tau,
Kiekvienas metų laikas tebūna šviesus tau,
Kiekvienas laikmetis tebūna tau džiugus,
Ir mergeles Marijos Sūnus tebūna taikoje su tavimi,
Mergeles Marijos Sūnus tebūna taikoje su tavimi.

Teveda tave Gyvenimo Dievo ranka,
Terodo tau kelią Kristaus meilė,
Tebūna tavo nukreipianti Malonės Dvasia,
Kad susibičiuliautų su tavimi ir vestų tave,
Tave, kuris esi toks mylimas ir brangus.

2 Comments:

At 10:49 PM, October 09, 2005, Blogger + simonas said...

oi, kaip aš norėjau būti toje konferencijoje!

 
At 3:23 AM, October 11, 2005, Blogger tichike said...

gal kitais metais dar organizuos, nezinau, bet siaip tikrai vertinga buvo. bent jau man. skaitant juos angliskai, net graziau jie skamba, tik vis laiko nerandu suvest tekstus cia.na, kada nors pasidalinsiu daugiau ;)

 

Post a Comment

<< Home